morsning!

Idag äre en sån där halv seg dag.... Saknar mitt lilla hjärta som är hos sin farmor. :) men han saknar nog inte oss lika mkt gissar ja på :D
Sambon gick toarpakampen igår, idag är han trött och med en släng av "magsjukan" , som vanligt :D
Jag och syrran va på barnprulsmarknad i gällstad och jag fyndade en bobbycar med släp till affe som han ska ha ute tänkte jag :S
Sen åkte ja hem o typ precis hemmkommen ringer syrran o frågar om ja vill åka med henne till akuten... Så stress, stress blev det att packa ihop affe som inte vill äta eller sova eller vara medgörlig, duscha, hitt angt att ha på sig, köra iväg affe... glömma hälften av alla sakerna och med foppatofflor! på fötterna hetsåka iväg... omg va jag hatar att sterssa.....
Akutbesöket resultarade i ett konstaternade av bältros... så där kul när man är höggravid kan ja tänka mig!
Efter det blev det grill i dfs, åkte hem tidigt för som vanligt fick ja aphuevärken allan o det känns som hövvet ska lossna o att ja ska kräkas rätt uppochner... blä... tog en timme inna ja kunde sommna för hur ja än låg så släppte det inte!!! -.- usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0