trött

VA äre för fel på enn egentligen?? Är sååå trött helatiden! orka!! Vill ha en stor skopa ork o energi TAck! Inte bara känna sig som en blekfet uppsvälld gammel disketrasa...
Idag är det en sån däringa illtrökig dag... Affe har tjurat typ heladagen å så slår han sig mä för han inte ser vart han springer osv...
Och till råga på allt så släppte jag ut loke innan ja skulle ta på affe för att gå ut men då börjar det snöa o när hundskrället ska in har han naturligtvis rullat sig i svämmgöslet.....
Ja ni hör ju själva.....
fuck..
=)


Kommentarer
Postat av: andrea

på nåt konstigt bissart vis så njuter jag allt lite när jag läser de:) jag är inte ensam!!!dom dagarna är underbara....NOT puss på di

2010-04-23 @ 10:32:28
Postat av: josse

Åh its the real world yah know sis ;) Man lever endast för de bra stunderna =)

2010-04-23 @ 13:11:20
URL: http://mellbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0