Brrrr...

Ja som vanligt så fryser ja när jag sitter vid datan.. har en ventil precis ovanför som drar som bare denn..
Vi håller nog på att bli sjuka här, ja har haft ont i skallen i 3 dar nu så igår kväll gick ja o la mig vid 20.00.. och imorses vaknade jag utan skallebank men nu efter några timmar uppe kommer den smygandes igen -.-
Affe bus han har sovit hela natten i våran säng, han hade 39 i temp i gårkväll o så när sambon skulle natta han samtidigt som ja la mig, då skrek han som en galen.. så han fick sova i vår säng = ingen sömn alls för mig..
Gnäll, gnäll :P

Håller på att göra fläskpannkaka här te middag, affe han sover ff i vagnen sen 2½ tim tebax?!
Sambon är och köper lite grejs till sina nya investering han har gjort.. troligtvis så ser ja inte han mer idag :D
Nä nu e strax maten klar!
Hoppas att ni får en bra dag  :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0