morrs

Natten har varit lite från hell faktiskt.. Affe han vaknade precis lagom till att ja just hade somnat.. låg o vred o vände mig o svettades i minst 1½ timme.. å sen har han kört järnet i sängen inatt.. han sparkas, luggas, rivs, skriker, snarkar och är på väg ur sängen.. puuuh.. men han sov ju hela förra natten i sin egen säng så man kan ju inte få allt :D
Fuckit va jag har ont i halsen idag..imorses kunde ja knappt svälja mitt eget saliv -.-
Men efter en kopp the,  x antal harklingar o lite vatten kan man iaf prata..
Har ringt o sjukanmält mig nu mä, skulle ju jobba lördag o söndag för det måtte ske ett under om ja skulle bli frisk tills dess..
Snö har det kommit under natten mä.. 10-12 cm, som om det inte räckte det vi redan hade :)
Idag är inte sambon hemma med oss, så ska ja gå ut för första gången på denna veckan typ.. kommer l svettas ihjäl när man ska putta runt barnvagnen på den oplogade vägen :P
min lilla korv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0