affebus :)

Sitter i soffan o väntar på pannkakor :) det smakar inte skit så det stör :)
Då va snart denna veckan till ända med, min sista arbetsvecka, tjohoo!! Så sen ska ja gå hemma igen o mysa med min lilla kille som e sååå skön nu :P



Var på city i Fristad efter jobbet och handlade med, bläää så trist! det är inget vidare att handla efter 4 har jag upptäckt....... 
Försökte tanka med men ingen tapp ville ta mitt kort!!!! men det funkade ju på city så det kan ju inte vara avmagnitiserat heller?? eller? drygt iaf när man inte har nån bensin o det inte går at tanka..... gahaaa!!
Gjorde semlor att fika på efter jobbet med, så här kan det se ut hos oss då........=D



oookay, hej på er!!

Kommentarer
Postat av: Josefin Mellbladh

Katterna ser lite småsugna ut med :P

2010-02-25 @ 09:46:45
URL: http://www.mellbladh.se
Postat av: Anonym

haha, älskar bilden! ;D

2010-03-02 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0