.

ja, då vart det söndag kväll nu igen då! vart fan tar tiden vägen?? det här med att jobba månd-fred, 7-4 är nog inget för mig känns det som! Är mkt bättre att gå hemma med min lilla älskilg o mysa :))

Vi har vart på lite kalas nu på efm o firat svärmors födelsedag! o sen vi kom hem ifrån det har ja inte sett röken av min andra hälft...... han skulle bara bort et grannen och hjälpa han med ngt där.... suck..
annars känns det som att ja knappt har sett han på hela denna helgen, han har bara skottat snö tror ja "/

Har myst jättemkt med min lilla goding idag :) han e störtskön nu med allt som han har för sig! vinkar o grejjar, låter massa ljud o försöker gå själv med :P går sådär bra^^

är sugen på att göra en homemakeover! vill ha fondtapet, nya o fler gardiner, blommor o lite annat smått och gott :) men det kommer inte att bli av så det e bara at drömma vidare :P hehe...




min lilla cooling :)

nä kära vänner, gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: jossan

Jätte fins kort du lägger ut ju :D

2010-02-21 @ 21:00:29
URL: http://smabarnochtuffabilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0