work

God afton! sitter i soffan o väntar på att babe ska fixa klart pizzan som sedan skall avnjutas till fullo =))
Idag har ja gjort min 1:a arbetsdag sen ett år tillbaka.... det va med blandade känslor som man åkte hemifrån imorses.... men väl på jobbet gick det bra! har ap ont i knäna bara, dom e inte vana vid att stå upp en hel dag på betong längre^^ det går la lagom över tills man ska sluta jobba igen om typ 3veckor o 4 dagar men vem räknar ;P
Det ska visst komma ännumera snö imön med -.- nu tycker jag att det räcker!!!! det e lagom med det som e nu..
men det e sånt man inte kan göra ngt åt och tur e la det :P va skulle vi ha för väder då??? =)
Ska åka o titta på ett armband imön som min svägerska gjort åt mig :) såg skitnajs ut på kortet! kolla in deras hemsida o beställ lite fina grejjor!! www.mellbladh.se  

Nu äre käk! bye

Kommentarer
Postat av: jossan

Armbandet va skit najs :D Hoppas du hare lite kul på jobbet iaf :)

2010-02-01 @ 20:43:22
URL: http://smabarnochtuffabilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0