booring!!

Hur trist e det inte att vara sjuk??
Satt uppe ganska så länge igår för att ja inte va trött.... men låg ändå o vred o vände på mig som en mask i flera timmar innan ja somna. Å när ja väl gör det vaknar affe, så upp o i med nappen..3ggr blev det..puuh! va dödströtter när han ville ha mat vid halv 6.......
Men som tur är har man världens bästa sambo som tog hand om lillknorren sen så ja fick sova.
Försökte mig på lite frukost här nyss men det var inget hit.... har apont i magen juh!! en kopp the o en halv rostad macka, tog typ 20 min :(
Idag hade jag villat göra ngt kul men känner att ja inte orkar  o vet inte om ja ff smittas? så det e la bäst att bli hemma....
Det enda positiva med att ha magsjuka är att man går ner i vikt =)) hahah!! fast det går man ju upp lika fort sen när man börjar att äta :) va ute på aftonbladet igår o glanade lite, där stog det en artikel om vinterkräksjukan.... gissar på att det va den ja har haft, alla symtomen stämmer in, men om det inte nu va det.. så vill ja INTE få vinterkräksjukan!!! för detta höll på att ta livet av mig..
Min babe gjorde lite improviserad konst åt mig igår :) av en "stållina" från torkställningen som var paj... visst blev det fint? =)) LOVE MY MAN!!

 fint va?? !! =)

ja... hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0