morsning!!

Hej på er!! I natt har vi med sovit gott ;) alfred vakande halv 7 o fick välling o sen somnade han igen o vi vaknad kl9!!! helt fantastiskt!! Men ändå känner ja mig inte pigg... måste va förkyldningen som gör det...
Igår hade vi en trevlig dag med min mor o far o delar va syskonen, grillning o 4hjulsåkning va på programmet :-) skrattade gott åt alla som åkte..:) o nä ja åkte inte själv, har blitt sån fegis nu... ä rädd för att slå mig och få ont!! Miniskidor åkte dom alltså bakom atv:n.... ingen vidare styrning med sånna så det blev en o annan vurpa :))


Idag ska ja försöka mig på att gå Grovared runt.... SUCK!! ja syter för det... för när man har kommit halvvägs blire bara uppför o drygt som tusan!!! men men har vänt där flera ggr så idag kanske det blir hela runt =)

lite bilder från korvgrillningen o på min lilla buskille som sitter o leker :)


Kommentarer
Postat av: Julia Mellbladh

hahahahahah, jag har så ont i kroppen x)

jag kan knappt röra mig :P

fyy, vilken bild :O

2010-01-12 @ 08:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0