sheisse, vilken morgon..

Fy bövelen vilken "morgon" vi hade idag!!!
Affe vakanade kl 04 o satteigång, han kom till vår säng o där levde han rövare allan!!! Slängde sig i sängen, skrek o gapade, rullade runt på mig, över mig o drog mig i håret, nyptes o flaxade med hela sig.... SUCK!!
Vid halv 5 satte han igång med att skrika heeeeelt hysteriskt! Gick inte att få tyst på han hur vi än gjorde!
så runt 5 fick han en alvedon och en flaska välling som han efter många om och men tog emot...puuuh!
Sen blev det lungt på skrikfronten iaf.... han somnade om och sov till 7 men har ju rullt runt som en galning på mig, fattar inte varför han ska vara på mig så helatiden? sambon rör han ju inte??

Nu ska vi iaf klippa och trimma gräs innandet börjar regna :P
Sen i efm ska vi ta ett till röjjartag framme på gårn!

Hoppas att ni får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0