regning dag

ÅÅ vilket pisseväder det är idag.....
Men det är ett bra bakis väder :P Fast så farligt är det inte :D Är mest trötter bara....
HAde en jätte trevlig kväll igår! Tack flickor för sällskapet!!

Men nu saknar ja ihjäl mig efter min lille kille... han har ju vart hos sin farmor o fastrar sen igår på morgonen..
Min stora älskling är hos Lukas o snickrar på deras tak i detta kuliga väder, gissar på att han e som en dränkt katt. Så i`m home alone :D inte helt iofs för loke e hemma mä.... men va tyst det är..!!

Nu ska ja ta o städa lite inna ja hämtar mitt lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Vad skönt att allt gick bra :D Det har det gått i natt med verkar det som :) De har inte ringt iallafall ;) hehe

Vad händer idag då? :D

2010-06-19 @ 12:01:27
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0