live life!!

Tänk va livet hade vart mycket lättare om man hade haft facit i hand... så mycket man hade sluppit gå igenom om man hade vetat hur det slutat..
Ja förstår inte varför en del folk är så elaka mot andra, varför folk slåss, misshandlar, mördar, våldtar, dödar, psykar, knarkar, super och förstör för sig själva och så många andra.... sätt lite mera värdighet på ett liv tack!

Att få barn är det absolut bästa som har hänt mig, men iblan blir ja så lessen över allt som affen kommer att bli utsatt över.. att han kommer bli retad, slagen, förnedrad, pekad på och viskad om.. att det kanske rentutav är han som kommer göra vissa av dessa saker mot andras barn, men hellst av allt skulle ja vilja stänga in han hemma, blåsa en såpebubbla om han som tar bort allt det dumma och det onda, men vilket liv skulle han ha då??

Det är just livet ja tänker på idag... ja blir så glad i mitt hjärta med när ja tänker på mina vänner som är gravida och dom som nyss har fått ett nytt litet underbart mirakel till sig!!
Att dom föds så små, oskyldiga, formbara och ljuvliga, att man som förälder får previligiet att uppfostra och stötta sina barn genom livet,  jag vet på att det är inte en lätt resa... men det är fantstiskt!!!!!

Så ja vill bara säga, älska varann mer, respektera varann och ta vara på livet!!
Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: jan

det är en grym värld vi lever i, Bra skrivit, konstigt men tur att någon vågar skaffa barn.

2010-10-11 @ 05:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0