Gaaaaaaahh!!

Helt seriöst...!
Denna dag kan nog inte bli sämre å det är ju int eens middag än... ja går å gräver ner mig!
Sambon har sovit på soffan inatt, han började må illa igår kväll och så inatt började han mä "/
jag somnade nog inte förrens efter 12 nångån o sen höll affen på att småskrika under dom timmarna ja fick sova.
Vet inte vad klockan var när han kom till mig o knödde...
HAn skulle upp redan 05.25, då va han aspigg å skulle titta på bompa -.-
Sen dess har han typ tjurat... han blev arg på mig för att han inte fick köra över ett smörgåsrån som låg på vardagsrumsbordet med sin traktor, ja då skulle han välta det ist....
Sen har han kastat saker omkringsig så fort man säger till ha nått.
Sambon ligger som en kålmask o gnäller över magont, suckar å stönar o har sig i hela huset.. gjorde lite blåbärsoppa till han som han hällde ut på mattan, affes leksaker och våran vita soffa..
Sen skulle  ja rosta en macka te affen, tyckte att det luktade lite knepigt å ja, rostade suddigummin är ingen höjdare..! sen ser det ut som 900svåra år här hemmamed, disk överallt o grus med för den delen..
Ja lipar ihjäl mig!!!!!!!!!!! kl är nu 9.37.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Stackars liten, tänker på Dig <3

Hälsa pojkarna också, hoppas ni alla mår bättre snart,

massor av kramar

2011-02-11 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0